2012. június 28., csütörtök

Szűkülő értékesítési csatornák vagy kiugrási lehetőségek?

Nekünk, kézműves alkotóknak, iparművészeknek, a nyár több szempontból is kiemelt fontossággal bír: a szabadtéri fesztiválok, rendezvények, sétálóutcák teret engednek a helyi bemutatkozásra, ezen túlmenően pedig a nyár a fazekas találkozók és a kirakodóvásárok, művészpiacok időszaka. 

Mivel a kereslet általánosságban véve csökken  ezek az események szinte elsődleges bevételi forrássá váltak sokak számára.
Viszont a helykínálat szűkössége miatt a helypénzek emelkednek, és megnövekedett a különböző hatóságok ellenőrzési kockázata is arról nem is beszélve, hogy ki a fenének van kedve napokat aszalódni a forró kánikulában lézengő vásárlókat remélve???
Az igaz, hogy a kézműves  szakma  értékesítési csatornái leszűkültek az elmúlt évtizedekben: megszűntek a népművészeti bolthálózatok és bizonytalanabbá váltak a bizományosi konstrukcióban kihelyezett ajándékboltok fizetőképessége is. 

Ezzel párhuzamosan viszont még nem terjedtek el kellő mértékben, illetve késésben vannak  az új,  web-eszközöket alkalmazó értékesítési formák  - pl. kézműves webáruházak, internetes formák. 

Szóval itt a lehetőség: lépj Te előbb mint más!

Kezdd itt: Kreáld magad sikeresre!

Iratkozz fel oldalt a művészetmarketing tippek tanulmánysorozatra!

Nincsenek megjegyzések: