Nekünk, kézműves alkotóknak, iparművészeknek, a nyár több szempontból is kiemelt fontossággal bír: a szabadtéri fesztiválok, rendezvények, sétálóutcák teret engednek a helyi bemutatkozásra, ezen túlmenően pedig a nyár a fazekas találkozók és a kirakodóvásárok, művészpiacok időszaka.
Mivel a kereslet általánosságban véve csökken ezek az események szinte elsődleges bevételi forrássá váltak sokak számára.
Viszont a helykínálat szűkössége miatt a helypénzek emelkednek, és megnövekedett a különböző hatóságok ellenőrzési kockázata is arról nem is beszélve, hogy ki a fenének van kedve napokat aszalódni a forró kánikulában lézengő vásárlókat remélve???
Az igaz, hogy a kézműves szakma értékesítési csatornái leszűkültek az elmúlt évtizedekben: megszűntek a népművészeti bolthálózatok és bizonytalanabbá váltak a bizományosi konstrukcióban kihelyezett ajándékboltok fizetőképessége is.
Ezzel párhuzamosan viszont még nem terjedtek el kellő mértékben, illetve késésben vannak az új, web-eszközöket alkalmazó értékesítési formák - pl. kézműves webáruházak, internetes formák.
Szóval itt a lehetőség: lépj Te előbb mint más!
Kezdd itt: Kreáld magad sikeresre!
Iratkozz fel oldalt a művészetmarketing tippek tanulmánysorozatra!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése