Első fülke, az áttört: "Mekkora lefedettségre vágysz?"
A második fülke, ahová még mindig nem mennél be átöltözni: "Mégis, mekkora lefedettséget akarsz?"
És a harmadik fülke, ahol már öltözni is lehet, a Vodafone fülke.
Ez nem csak egy egyszerű reklámfelület!!!
Az egész mögött pszichológia áll:
Ha az emberek bemennek a Vodafonos öltözőfülkébe, csak azért mert abba nem látnak be, akkor választottak!
Ha az emberek bemennek a Vodafonos öltözőfülkébe, csak azért mert abba nem látnak be, akkor választottak!
És itt a kulcs:
Ha egyszer a Vodafone-t választották, akkor másodszorra is könnyebben
megteszik.
Ha egyszer a Vodafone-t választották, akkor másodszorra is könnyebben
megteszik.
És mi ebből a számunkra- tanulság?
Ha már vásároltak Tőled - másodszor is (könnyebben) rávehetők!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése