2012. augusztus 17., péntek

Termékkínálat - Tervezz előre!



Fontos hogy az alkotásod igényes, szép, művészi és stílusos legyen. Gagyi dolgokkal nem érdemes „vásárra vinni a bőröd”. A szájhagyomány rendkívül gyorsan terjed, negatív reklámnak helye nincs. Csak minőségit alkoss!



Termékkínálat kialakítása

Párosítsd a művészit a praktikummal!

Nem haszontalan, ha az adott alkotás, tárgy még egyéb praktikus feladatot is ellát (…hja kérem! Az a fránya haszontalan öncélú művészet!) 



Például ne elsősorban porfogó festményt fess, hanem kombináld azt  bútorelemmel – fessél paravánra feszített vászonra és kész az eredeti igényes  lakberendezési tárgy!

Az ajándéktárgyaknak is próbálj mindig értelmes funkciót is adni, legyen ötletes, fejezze ki az adott hely, alkalom jellegét, vagy törekedj arra, hogy visszaköszönjön az ajándékozott főbb személyiségjegye benne.



Tervezz előre!

Mit tudsz hozzátenni majd a meglévő termékeidhez újításként?

Fejlődőképes az ötlet? Rejlik benne hosszú távon fejlődési potenciál?

Rendben van, hogy most gyönyörűbbnél gyönyörűbb kínáló tálakat dekupázsolsz, de 10 év múlva is ki fogja elégíteni a piacodat ez a termék? Milyen irányban tudsz majd fejlődni, terméket fejleszteni?

Nincsenek megjegyzések: