Fontos hogy az
alkotásod igényes, szép, művészi és stílusos legyen. Gagyi dolgokkal nem
érdemes „vásárra vinni a bőröd”. A szájhagyomány rendkívül gyorsan terjed,
negatív reklámnak helye nincs. Csak minőségit alkoss!
Termékkínálat kialakítása
Párosítsd a művészit
a praktikummal!
Nem haszontalan, ha
az adott alkotás, tárgy még egyéb praktikus feladatot is ellát (…hja kérem! Az
a fránya haszontalan öncélú művészet!)
Például ne elsősorban
porfogó festményt
fess, hanem kombináld azt bútorelemmel –
fessél paravánra feszített vászonra és kész az eredeti igényes lakberendezési tárgy!
Az ajándéktárgyaknak
is próbálj mindig értelmes funkciót is adni, legyen ötletes, fejezze ki az
adott hely, alkalom jellegét, vagy törekedj arra, hogy visszaköszönjön az
ajándékozott főbb személyiségjegye benne.
Tervezz előre!
Mit tudsz hozzátenni
majd a meglévő termékeidhez újításként?
Fejlődőképes az ötlet?
Rejlik benne hosszú távon fejlődési potenciál?
Rendben van, hogy
most gyönyörűbbnél gyönyörűbb kínáló tálakat dekupázsolsz, de 10 év múlva is ki
fogja elégíteni a piacodat ez a termék? Milyen irányban tudsz majd fejlődni,
terméket fejleszteni?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése