A vállalkozásépítés esetében szándékosan nem használom a "kreatív vállalkozásépítés" kifejezést, mert félrevezető lehet. Nem valami profi vállalkozásszervező- építő marketing, vagy menedzser tanácsadói oldallal állsz szemben, hanem egy hús-vér maga is alkotni próbáló és vágyó egyszerű kreatívkodó amatőr művésszel, akinek az a célja, ami vélhetően neked: apránként, lépésenként felépíteni a maga kreatív tevékenységén alapuló vállalkozását úgy, hogy abból jelentős kiegészítő jövedelme származzon.
Ez komplexebb annál, mintsem fűzök pár gyöngyöt, készítek pár nyakláncot és kiviszem a vásárba eladni...hiszen azt látni kell, hogy ebben a cipőben már sokan járnak, nagy a verseny és ha megkérdezed az árusítókat elkeserítő a kép, amit vázolnak: NEM VISZIK A MAGYAR KÉZMŰVES TERMÉKEKET, vagy csak olyan alacsony áron, ami egyszerűen nem éri meg.
Mit gondoltok, mi ennek az oka?
Hogyan orvosolható ez a mi esetünkben? Milyen lehetőségek vannak a kezünkben, amivel "versenyelőnybe" kerülhetünk pl. a vásárban álldogáló árussal szemben?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése