2011. szeptember 1., csütörtök

Online értékesítési trükkök 1.

Az online értékesítésnél a kézműves technikák egy része pici hátrányal indul, hiszen egy kézműves termék attól szép, attól művészi, hogy egyedi sajátos jelleget, akár némi tökéletlenséget is hordoz magában. Ezt az egyedi jelleget sokszor nehéz egy fotón vagy egy termékleírásnál (pl. webshopos vagy egyéb internetes értékesítésnél - vatera, meska, etsy) hűen visszaadni. Már ha lehet egyáltalán.

Vegyük pl az üvegképeimet: az üvegfestmény jellegzetesssége és egyedi sajátossága az a tűzzománchoz hasonlítható csillogó felület, amelyet még ha akarok sem tudok lefényképezni - hiszen a  vaku visszavillan-csillan róla...
így a festményeim kb egy átlagos akármilyen más festmény megjelenését hozzák (pl. olaj),holott a sajátossága épp az üvegre történő festés, ami által csillog és szép egyenletes fedőréteggel  vonja be a hordozó felületet. Kézben tartva, személyesen megcsodálva sokkal nagyobb hatást vált ki épp ezért, mint egy szimpla fotóról szemlélve.
Ezért nem árt, ha termékeinket, portékáinkat a netes értékesítésen túl meg lehet tekinteni egy állandó helyen (pl  galériában, ajándékboltban, állandó kiállításon, kávézóban stb). Ide bizományi jelleggel bevehetik az áruidat így az alkotások otthoni tárolásának porosodásának terhétől is megszabadulsz, és ezen túl még ingyen reklámot is biztosítasz magadnak :)
Az üvegfestmény Orestes Gaulhiac kortárs kubai festő képe alapján készült

Nincsenek megjegyzések: